掃呢頁CODE去手機

2019年5月5日 星期日

鍾麗緹:鍾麗緹同奶奶爆衝突 張倫碩靠呢招化解 __,張倫碩,鍾麗緹,

轉數慢啲都會出事!藝人鍾麗緹同內地男星張倫碩喺2016年結婚,佢哋出晒名恩愛,去邊度都有影皆雙,近期佢哋仲同埋張媽媽一齊上綜藝節目,不過因為一餐飯搞到 ...


轉數慢啲都會出事!


藝人鍾麗緹同內地男星張倫碩喺2016年結婚,佢哋出晒名恩愛,去邊度都有影皆雙,近期佢哋仲同埋張媽媽一齊上綜藝節目,不過因為一餐飯搞到爆發婆媳糾紛,係勢成水火之際,好彩張倫碩夠機警,靠一句說話化險為夷!

喺節目嘅預告片中,佢哋一家人去咗外國玩,喺整頭髮嘅時候張媽媽提議之後去食中餐,不過鍾麗緹持反對意見,覺得去到外國就應該要食西餐。婆媳之間互睥眼神充滿火花,喺張倫碩唔知點算好嘅時候,張媽媽打出周杰倫呢張牌,借佢首歌《聽媽媽的話》叫阿仔決定去食中餐,鍾麗緹見到咁嘅情況出大招反擊,話當年邊個日日等佢落堂,仲話要畀幸福佢,逼老公張倫碩要選擇去食西餐,兇險嘅情況一觸即發,好彩喺呢個時候張倫碩靈光一閃,諗到去打邊爐食鴛鴦鍋,一邊四川麻辣一邊芝士三文魚,咁就符合晒兩位嘅要求,成功化解咗今次嘅危機!

對於張媽媽演出呢條預告片,鍾麗緹大讚佢嘅演技:「婆婆演的太棒了。笑死我了我都看了好幾遍了。哈哈哈。」張倫碩也直呼:「我媽的演技真的是超出我的想像。這個節目真的好好看哈哈。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!