掃呢頁CODE去手機

2019年5月10日 星期五

疑多番行錯路 的哥聽港女「導航」發火︰我有分數 港女

大家撐司機定乘客呢?公說公有理,婆說婆有理。近日有女網民聲稱的士司機未跟從其指定路線,又要行錯路,故將兩人「理論」的過程拍片放上網,怒斥司機亂罵人兼欲 ...


大家撐司機定乘客呢?


公說公有理,婆說婆有理。近日有女網民聲稱的士司機未跟從其指定路線,又要行錯路,故將兩人「理論」的過程拍片放上網,怒斥司機亂罵人兼欲趕她落車。

該網民於周四(9日)在Facebook群組「香港的士違法關注組」發貼指,她一上車已指明路線,惟眼見司機疑因不熟路走錯,她雖再三「人肉導航」,但司機仍行錯路兼發惡罵人。

影片可見,司機怒氣沖沖地質問:「你熟定我熟呀?我有我嘅路線行,我點會唔知邊條路打邊條路」,更怒罵:「唔鍾意就落車!車喺我手上,我鍾意行邊條路嘅,我有分數」。

女乘客聞言氣定神閒地回應:「我只係好禮貌地話畀你聽係可以咁行,我亦都冇鬧你…但你可以話畀我聽嘛…不過唔重要,兩條路都行到啫」。

有網民指摘司機:「害群之馬」、「唔鍾意唔好做囉」、「搭的士個客想行邊條路就行邊條路」、「報警投訴佢」。

然而有人則反斥女乘客:「未開始錄影之前,條X婆可能講咗好多嘢撩㷫個司機」、「一開電話錄,就扮陰聲細氣,有禮貌」、「其實條女都好寸嘴,唔重要咁佢又出聲,難怪司機咁火」。

你哋又覺得誰對誰錯?

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!