掃呢頁CODE去手機

2019年5月2日 星期四

王君馨:爭邊個?處女黨Re-U集合遊街 __,王君馨,

處女黨係爭你咋!藝人鍾嘉欣最近回港工作,更順道四出探望好友,繼早前嘅《華麗轉身》及《溏心風暴》飯局,呢日佢又再出動,約埋「AmazingEsther」 ...


處女黨係爭你咋!


藝人鍾嘉欣最近回港工作,更順道四出探望好友,繼早前嘅《華麗轉身》及《溏心風暴》飯局,呢日佢又再出動,約埋「Amazing Esther」嘅一班姊妹王君馨、苟芸慧及李亞男,嚟個「處女黨」Re-U。

王君馨喺社交網上載聚會合照,佢透露今次搞搞新意思,唔再留喺屋企食飯咁簡單,反而係齊齊去行街,完全唔怕畀途人認出,果然做晒人妻同人母真係零舍大膽,難怪君馨都笑言:「第一次成班姊妹喺街度行嚟行去,原來真係好爽!之前淨係係屋企聚會,或者小人的餐廳,今次好放縱。」

雖然啱啱升呢做媽媽嘅岑麗香(香香)缺席,不過嘉欣就帶埋BB嚟,氣氛一樣咁熱鬧。唔少網友都話好掛住香香,好想見到佢哋五姊妹「合體」!

除咗同好姊妹聚會,嘉欣亦有帶埋兩個仔女同馬浚偉見面。佢喺社交網分享馬浚偉同仔女嘅合照,雖然佢用心心圖案遮住仔女個樣,但依然見到馬浚偉露出慈父笑容,又抱細仔Jared,又同大女Kelly玩,相處十分融洽。嘉欣以英文留言大讚對方:「這個男人對我而言是與眾不同的,我們沒有血緣關係。我們曾一起合作拍攝5部電視劇,他從不要求任何回報。當我沒有得到應有的待遇時,他總是為我挺身而出。他很好人,他很溫柔,他有正義感,他很聰明,他是一個很好的朋友,對我來說就像哥哥一樣。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!