掃呢頁CODE去手機

2019年5月22日 星期三

【孖新歡睇樓東窗事發】劈腿郭子豪急掟新歡港姐落車 __,港姐,郭子豪,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入醉駕嘅郭子豪爆出劈腿。他的正印女友Karen腳長長,身型高䠷,個樣仲有幾分似黃翠如。而偷食嘅新歡港姐, ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


醉駕嘅郭子豪爆出劈腿。

他的正印女友Karen 腳長長,身型高䠷,個樣仲有幾分似黃翠如。而偷食嘅新歡港姐,身高屬的的骰骰,高矮口味,郭子豪通殺。四月初有網民爆,話見到佢同個子細細粒,外型跟新歡港姐鄧卓殷好脗合嘅女仔,鬼祟出埠。之後再有網民發現佢陪鄧卓殷喺灣仔睇中醫。

日前又俾我哋發現佢繼續背住正印Karen,同呢位新歡孖住睇樓,搵個竇方便密會。睇完樓,載住鄧卓殷走嘅郭子豪,中途發現有人跟,於是駛到尖東,先將車停埋一邊打死火燈成分鐘,之後鄧卓殷就急急落車。唔通郭子豪驚斷正俾正印知道,要新歡跳車走人?只見跳車後嘅鄧卓殷好緊張,一邊行一邊向後望,為避記者,之後仲揀後巷走捷徑,成功逃脫。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!