網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月12日 星期日

單親家庭長大 證入行學以致用崔碧珈為母炮製催淚靚湯 __,崔碧珈,

在單親家庭長大的崔碧珈(右)與母親相依為命多年,她直言希望能代替爸爸照顧母親。
在單親家庭長大的崔碧珈(右)與母親相依為命多年,她直言希望能代替爸爸照顧母親。【母親節】今天是母親節,雖然常言孝順母親不應只在節日,不過,都不妨趁這個 ...


【母親節】今天是母親節,雖然常言孝順母親不應只在節日,不過,都不妨趁這個好日子,向偉大的母親表達謝意。而且,如何與父母或子女共度,也可以按各人所好,單親家庭長大的崔碧珈、有一對溫馨父母的吳肇軒、新手媽媽吳日言、Coffee及利嘉兒,就以不同的方式錫錫媽咪。

相關新聞:數學99分被打唔准喊

現年30歲崔碧珈,畢業於英國中央蘭開夏大學,同時又在英國錫菲大學攻讀工商管理碩士課程,並擁8級鋼琴造藝,但2012年回港度假被黃柏高看中,最終留港發展演藝工作。



崔碧珈(左)向崔媽媽承諾,日後事事以母親行先,令崔媽媽一時感觸落淚。 崔碧珈(左)向崔媽媽承諾,日後事事以母親行先,令崔媽媽一時感觸落淚。
崔碧珈為崔媽媽送上鮮花及溫馨一吻表示謝意。

崔碧珈為崔媽媽送上鮮花及溫馨一吻表示謝意。
崔媽媽見崔碧珈下廚時手忙腳亂,馬上出手替她解圍。

崔媽媽見崔碧珈下廚時手忙腳亂,馬上出手替她解圍。
崔碧珈直言初入行時沒有方向,曾一度猶豫是否行性感。資料圖片

崔碧珈直言初入行時沒有方向,曾一度猶豫是否行性感。資料圖片

入行獲母支持

崔碧珈日前與崔媽媽一齊接受《蘋果》訪問,難得入廚的崔碧珈,當日為吃素的媽媽炮製紅菜頭素菜湯,不過崔媽媽見崔碧珈雞手鴨腳,都有出手幫助。其間,崔碧珈問媽咪當年可有為她放棄學業感不快?崔媽媽直言:「初初聽到係有呆一呆,覺得讀咁多書,一定係做醫生、律師,唔知你幾時轉咗目標。」崔碧珈笑說:「其實我一路都覺得自己唔鍾意做會計師,但係我鍾意讀書,而且我讀市場學,對我𠵱家做電影幕後工作好有用,冇浪費讀書嘅錢。」

不過,崔碧珈自言入行後感到有點矛盾:「可能未清楚條路,只係知道想做拍戲工作,冇諗過係咪要性感,有次面試,我話畀媽咪知,我面試角色係一個妓女,媽咪諗咗一陣就答我,如果要做呢個角色就要做一個最妓女嘅妓女,嗰時我先知,原來佢有啲唔開心,但都會支持我,只係自己一直諗唔通。」

崔碧珈在10多歲時經歷父母離異,母女關係也特別親密。訪問當日,崔碧珈一邊飲湯、一邊向媽咪說出催淚感言:「我崔碧珈如果有一日……唔好話飛黃騰達,生活可以有得好,我用嘅每一樣嘢,媽咪一定會有先。我自己有車牌,但我買車畀媽咪先,總之我有能力,都係媽咪有先!」看似輕輕一句話,但出自女兒口中,崔媽媽兩行眼淚失控般湧出來。

相關新聞:吳日言利嘉兒蝦碌湊BCoffee攬實囝囝:個心入面得佢



父親關係疏離

說到與爸爸的關係,崔碧珈指彼此關係疏離:「其實我冇乜嘢可以同呢個男人講,記得當年佢為咗生意問媽咪攞錢,一個女人要周轉,畀咗你又唔知會唔會還。」崔碧珈對爸爸當年跟崔媽媽的一番話,更加記憶猶新,她說:「當年媽咪問佢:『如果畀晒啲錢你,三個仔女瞓邊?我瞓邊?四個人瞓邊?』爸爸就話:『就算你哋瞓街,我都要救間公司,10幾歲去洗碗囉,讀書好緊要咩?我都係小學畢業之嘛!』」

重提舊事,崔媽媽再次感觸落淚,崔碧珈一直緊握媽咪的手派定心丸,她說:「父母對子女犧牲完全知,所以好錫媽咪,花咁多錢畀我讀書,但我返嚟簽咗做藝人,拍好多戲啲新聞出嚟又會令佢憂慮,但希望佢睇到我唔係浪費咗你賣樓供我讀書嘅錢,而係有發揮落事業度。」崔碧珈最後為媽咪送上一束鮮花及甜蜜一吻,祝媽咪母親節快樂,崔媽媽隨即破涕為笑,暖在心頭。

採訪:鄉奈仁

攝影:陳俊強

場地提供:www.rentakitchen.com.hk(出租廚房)




鍾意就快D Share啦!