掃呢頁CODE去手機

2019年5月5日 星期日

【異地戀冇阻隔】直認與竇驍發展一段時間 何超蓮:鍾意有上進心嘅男仔 __,何超儀,何超蓮,竇驍,

攝影:林賓尼
何超蓮、秦嵐、周汶錡、楊愛瑾及老公郭永淳,今晚去到尖沙嘴出席晚宴,今次是超蓮與竇驍公開認愛後首度現身(新聞連結:https://bit.ly/2L8z ...


何超蓮、秦嵐、周汶錡、楊愛瑾及老公郭永淳,今晚去到尖沙嘴出席晚宴,今次是超蓮與竇驍公開認愛後首度現身(新聞連結: https://bit.ly/2L8zAx2 ),超蓮當然被追問新戀情,談到與竇驍發展多久,超蓮說:「一段時間。」超蓮讚男友人品好,暫時未見家長,媽咪有叫她帶男友食飯見面,超蓮又表示會向爸爸滙報。

相關新聞:【讚林青霞關之琳很美】行頭靠自己買 秦嵐不強求異性送首飾



對於是否因被傳媒影到才公開,超蓮直認:「係,唔係唔認,影到就公開。」下周四(9號)是超蓮28歲生日,兩人正值熱戀期,到時當然一齊慶祝,但超蓮尷尬說:「都未到,畀啲空間我,總之開心,多謝大家關心。同屋企人食飯唔係正日,因為細佬要上國情班,所以提早食。」再問是否等男友安排二人世界,超蓮冧爆地說:「唔......我唔知呀!」雖然兩人身處異地,超蓮坦言:「要搵時間見實見到。」她還表示不介意男友與異性拍親熱戲:「唔會呷醋,做嘢緊要,我鍾意有上進心男仔,我會尊重。」



超蓮透露,她有介紹男友給閨密G.E.M認識,G.E.M亦覺得男友不錯,是否已通過姊妹信任關卡,超蓮說:「唔好講到咁咩!我怕醜。」超蓮指自己一直沒拍拖,G.E.M亦戥她高興,說不用做她「男友」。



超蓮昨日所戴的頸鏈,全球只有一條,她說:「媽咪喺夾萬搵出嚟,係爸爸送畀媽咪嘅禮物,唔記得係生日抑或係結婚周年。」至於是否媽咪給她的嫁妝,超蓮說:「都係留畀我哋嘅,雖然結婚都希望擁有獨一無二嘅紀念物,不過唔一定要名貴,最緊要係心意。」



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V



-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



攝影:林賓尼 超蓮表示男友未見過媽咪。 超蓮表示男友未見過媽咪。
雖然與男友身處異地,超蓮坦言:「要搵時間見實見到。」

雖然與男友身處異地,超蓮坦言:「要搵時間見實見到。」
周汶錡與老公Julien出席活動。

周汶錡與老公Julien出席活動。
做了媽媽的周汶錡,身形依然很fit!

做了媽媽的周汶錡,身形依然很fit!
楊愛瑾放低一對寶貝,與老公郭永淳拍拖出席活動。

楊愛瑾放低一對寶貝,與老公郭永淳拍拖出席活動。

鍾意就快D Share啦!