掃呢頁CODE去手機

2019年5月28日 星期二

何遠東:生日會有勁敵 何遠東向陳嘉佳發動溝女攻略 __,何遠東,細細粒,陳嘉佳,

何遠東現身陳嘉佳生日會,被鼓勵展開進一步攻勢。藝人何遠東鍾情日本,經常到訪當地旅行,近日趁小空檔又飛去吃喝玩樂,他笑謂:「預支假期,事關嚟緊6月同10 ...


何遠東現身陳嘉佳生日會,被鼓勵展開進一步攻勢。


藝人何遠東鍾情日本,經常到訪當地旅行,近日趁小空檔又飛去吃喝玩樂,他笑謂:「預支假期,事關嚟緊6月同10月我要拍兩套新劇,如無意外嘅話,年尾仲有套電影要開工,所以諗住玩完返嚟收拾心情專注工作,而且兩套新劇嘅角色都有挑戰性。」

另外,他日前聯同張秀文等,為好友陳嘉佳(小寶)慶祝生日,二人的「情侶合照」搞到友人鼓勵他向小寶發動攻勢,何遠東打趣說:「經過咗咁多年嘅磨合,我哋係幽默十足嘅,不過當日佢一共有3個男朋友喺度喎。講真我同佢演過情侶,都想再同佢合作,加深彼此了解都係好事嚟嘅。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!