掃呢頁CODE去手機

2019年5月5日 星期日

【安心餘波】網民提議褫奪黃心穎名銜 張名雅:留畀公司決定 __,張名雅,黃心穎,

(攝影:仇志德、資料圖片)
慧妍雅集今日在尖沙嘴舉行「慧妍雅集37周年慈善晚會2019」,多位歷屆港姐如朱玲玲、曹敏莉、向海嵐等亦有出席。相關新聞:【讚孫女似郭晶晶】黃心穎港姐資 ...


慧妍雅集今日在尖沙嘴舉行「慧妍雅集37周年慈善晚會2019」,多位歷屆港姐如朱玲玲、曹敏莉、向海嵐等亦有出席。

相關新聞:【讚孫女似郭晶晶】黃心穎港姐資格惹爭議 朱玲玲:由無綫去決定



張名雅今日身穿紅色Deep V晚裝現身,非常性感,她表示當初看到這衣服時,未知穿出來的效果會這樣,自己要到試身時才知道:「本來個V仲低,已經叫designer整番高少少。」問到她老公是否知道她有條這麼性感的裙?她說:「其實佢都唔係好知,最好唔好畀佢知啦,舊年佢(老公)都有一齊嚟,不過今年佢就唔得閒。」



提到有網民提議無綫褫奪黃心穎港姐名銜,與心穎同屆的張名雅說:「呢啲嘢都係留番畀公司決定,自己就唔係好方便講。」問到她當年參選時,是否有聽過有關心穎這些是非?她說:「我哋2012年嗰屆,大家嘅感情都好好,始終去過倫敦、泰國好多地方拍外景,當時好開心,而家亦互相幫忙,而且因為訓練好密集,大家好多時間都會一齊,個回憶都係好好嘅。」



張名雅又透露自己剛與無綫續約,問她是否想拍劇?想不想演《法證先鋒IV》需要重演的角色?她說:「其實我乜角色都冇所謂,我都可以做,不論做監躉又好、做垃圾婆又好,我都可以試吓!」



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(攝影:仇志德、資料圖片) 張名雅以一身紅色Deep V 晚裝現身,非常性感。 張名雅以一身紅色Deep V 晚裝現身,非常性感。
張名雅表示要等公司來決定,黃心穎的港姐名銜是否應被褫奪。

張名雅表示要等公司來決定,黃心穎的港姐名銜是否應被褫奪。
慧妍雅集37周年慈善晚會,今日在尖沙嘴舉行,多位屆歷港姐都有出席。

慧妍雅集37周年慈善晚會,今日在尖沙嘴舉行,多位屆歷港姐都有出席。
趙雅芝

趙雅芝
曹敏莉、向海嵐

曹敏莉、向海嵐
劉倩婷

劉倩婷
朱凱婷

朱凱婷
葉翠翠

葉翠翠

鍾意就快D Share啦!