網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月30日 星期四

蔡楓華:蔡楓華擬控告梁思浩陳彥行誹謗 __,梁思浩,蔡楓華,陳彥行,

蔡楓華話會採取法律行動。資深歌手蔡楓華突然喺社交網發文表示要控告梁思浩,李麗蕊及陳彥行,就兩個月前三人喺網台節目上的言論,對佢作出惡意誹謗、失實報道以 ...


蔡楓華話會採取法律行動。


資深歌手蔡楓華突然喺社交網發文表示要控告梁思浩,李麗蕊及陳彥行,就兩個月前三人喺網台節目上的言論,對佢作出惡意誹謗、失實報道以及極大侮辱,佢留言:「三位主持人包括梁思浩先生,李麗蕊小姐及陳彥行小姐發表長約5分鐘之對話,內容涉及對我本人蔡楓華構成惡意誹謗,失實報導(道)及極大侮辱,本人與律師經詳細商討後,決定向該三位主持人及其網台公司作出控告,有關律師信件已發出。本人之所以採取法律行動,是為了彰顯公義及還我一個公道。」梁思浩在節目中大談當年與蔡楓華相處及言行舉止,包括經常懷緬過去等等。

梁思浩回覆東網,佢話:「我只喺網台節目中提及蔡楓華兩次,一次係話小時候曾經喺公園見到佢,當時係仲做緊香蕉哥哥,而第二次則是重提做《城市追擊》主持時,曾追訪過蔡楓華,當時佢神態有啲異於常人,不過我都有補充番話佢依家有進步,都有鼓勵佢。(可覺得自己言論有誹謗之嫌?)如果我言論有誹謗成份,咁當年唔會出到街(可覺得有人敏感咗?)係有人敏感咗囉,如果蔡楓華有需要,我可以同佢解釋一次嘅。(同佢致歉?)我覺得冇需要囉。(收到律師信未?)冇,不過我聽日會返電台了解吓件事。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!