掃呢頁CODE去手機

2019年5月14日 星期二

【再講做富商小三】靚靚喊住講對唔住:唯一後悔是傷害張智霖 __,小三,張智霖,袁詠儀,靚靚,

【再講做富商小三】靚靚喊住講對唔住:唯一後悔是傷害張智霖21分鐘前靚靚袁詠儀跟張智霖結婚18年,一直表現恩愛,近日倆夫婦接受內地節目訪問,靚靚再講曾經 ...


  • 【再講做富商小三】靚靚喊住講對唔住:唯一後悔是傷害張智霖
  • 21分鐘前




靚靚袁詠儀跟張智霖結婚18年,一直表現恩愛,近日倆夫婦接受內地節目訪問,靚靚再講曾經是富商小三一事。其實靚靚早年上《志雲飯局》接受訪問時,首次公開承認後悔做小三,她說當時是希望有更多人了解自己,故才坦白感情世界。靚靚透露當年二十歲生日,收到二十種不同的花,心想這就是愛情,未有想到對方是有婦之夫。不過她在訪問坦白感情事後,卻被傳媒發酵,認為她貪慕虛榮,又指她被包養,雖然她已經努力澄清是男女朋友關係。

她接受內地節目訪問重提此事時,喊着說:「當初是天真,我以為說出來,可以有更多人理解我。我做錯事願意承認,那件事是不能騙人,但想不到傷害了自己深愛的人張智霖。」性格堅強的靚靚揚言:「大家可以衝着我來,但不要是她,不要是我愛的人。我不能叫全世界的人喜歡我,只要他(張智霖)喜歡我便夠了。」

其實當年靚靚先後跟姓林和姓羅富商傳過緋聞,前者已經離婚,後者則在多年前離世,而跟張智霖育有一子的靚靚,一直零緋聞,出晒愛夫號。


鍾意就快D Share啦!