掃呢頁CODE去手機

2019年5月10日 星期五

【解開迷思】鄧萃雯冇劇本睇都照拍:以前同而家都一樣,都係搏一搏 __,鄧萃雯,

【解開迷思】鄧萃雯冇劇本睇都照拍:以前同而家都一樣,都係搏一搏40分鐘前因為《巾幗梟雄》和續集《巾幗梟雄之義海豪情》,鄧萃雯連續拿了兩屆視后,演技無容 ...


  • 【解開迷思】鄧萃雯冇劇本睇都照拍:以前同而家都一樣,都係搏一搏
  • 40分鐘前




因為《巾幗梟雄》和續集《巾幗梟雄之義海豪情》,鄧萃雯連續拿了兩屆視后,演技無容置疑,更成為劇集水準保証。於是,大家一廂情願以為她一定會嚴選劇本才接拍,原來這不過是誤會。相隔六年再拍港劇《婚內情》,她說要親自解迷思:「可能大家對我有啲誤解,以為我好嚴謹,劇本一定要好吸引至會接拍,首先要解開呢個迷思,就係基本上喺香港拍電視劇係無劇本嘅,即係無得睇晒劇本先決定係咪接拍,只能聽咗故事,其實就已經考慮係咪應承。因為好多時候,到你應承接拍,對方至會著手去寫故事,最近幾年我都有問,可唔可以好故事先至搵演員?佢哋覺得搵咗演員至寫會好啲,因為會度身訂造。所以排除咗大家以為我係睇劇本吸引,然後去做,其實唔係。每一次接拍,以前同而家都一樣,接咗之後都係搏一搏,每一次都係搏一搏。今次接拍最大嘅原因,係ViuTV呢個平台吸引我,因為本身係一個新平台。」

珠玉在前,她說不單外間會將新舊角色比較,例如再拍宮廷片扮演娘娘,甚至連她都會跟自己演過的如妃相比。又或做一個精神領袖、女英雄,她又好自然跟四奶奶、九姑娘相提並論,因為她一定要演得比上次出色。

「尤其嗰啲已經係咁好嘅作品,就更加難以超越,所以點解我會揀一個以前甚少演,呢個看似係一個強人,其實係一個非常失敗嘅女人,我覺得好吸引,好少人會搵我演一個失敗嘅女人,我覺得係一個好大挑戰。」她說。

從來沒有婚姻,鄧萃雯從朋友開始做資料搜集,請教有婚姻的朋友,原來跟第三者共存,並不完全沒可能:「大家其實都會見過,幾房人未必可以好和平共處,但係大家都知道對方存在。」

有傳法拉周六法國再婚。

法籍男友曾任外交官,與法拉拍拖3年,對她無微不至。

13年,陳法拉與Neway太子爺薛世恒離婚,二人再見亦是朋友。


鍾意就快D Share啦!