掃呢頁CODE去手機

2019年5月18日 星期六

【有記憶以來未見過父親】媽媽做英文書批發起家 黃子雄:比起有錢親戚我哋係窮人 __,黃子雄,

【有記憶以來未見過父親】媽媽做英文書批發起家黃子雄:比起有錢親戚我哋係窮人23分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入黃子雄有挪威和蘇格 ...


  • 【有記憶以來未見過父親】媽媽做英文書批發起家 黃子雄:比起有錢親戚我哋係窮人
  • 23分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


黃子雄有挪威和蘇格蘭血統,父母都是混血兒。

「小時候爸爸媽媽已經離婚,一直都係媽媽養大我同哥哥,我經常同其他人講,好細個已經無爸爸,所以唔會知道有咩分別。小時候啲同學都會好刻薄,會問點解你無爸爸嘅?我話你曳,喺屋企俾父母打嘅時候,係咪兩個都會打你?佢話係呀,我話淨係媽媽打我咋,我會用一個比較樂觀嘅態度面對。」他說。

他對爸爸基本上認識不多,印象不深。

「好細個,仲未有思想嘅時候見過爸爸,之後都冇再見面,因為佢去咗美國,有自己嘅家庭,所以一直都冇聯絡。」

他媽媽很堅強,當年帶着兩個兒子,同時能創一番事業。

「媽媽做書籍批發,批發畀書店,但隨住internet嘅蓬勃,人開始唔買書啦,可能只會上網下載落嚟睇,行業慢慢沒落,所以早幾年媽媽就結束咗生意。媽媽本身批發英文書,教科書又有,小說例如《Harry Potter》呀,批發唔同嘅英文書。」

他強調自己出身頂多只是中上,絕非富二代。

「我真係講過很多次,自己只係中上,我哋身邊有好多有錢嘅親戚,我哋係poor cousin,即係比起佢哋,我哋係窮人,但算係比上不足、比下有餘啦,唔係非常有錢嘅人。我媽媽要工作為生,唔係唔做嘢。」

採訪:Stephanie

攝錄:吳斯金

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!