掃呢頁CODE去手機

2019年5月15日 星期三

方力申:小方鄧麗欣「第三者」身份揭盅 原來係方中信? __,小方,方中信,方力申,鄧麗欣,

原來「第三者」係方中信!曾經,方力申同鄧麗欣十分愛,滄海桑田,10年感情未能開花結果,可惜可惜!現在女方已搵到佢嘅王子(邱勝翊),男方仍孑然一身。其實 ...


原來「第三者」係方中信!


曾經,方力申同鄧麗欣十分愛,滄海桑田,10年感情未能開花結果,可惜可惜!現在女方已搵到佢嘅王子(邱勝翊),男方仍孑然一身。其實當年有傳分手原因係第三者介入,但當事人都予以強烈否認!到底係唔係呢?謎底今日終於喺一個音樂平台揭盅,原來「第三者」係人夫方中信!唔知莫可欣知道呢個消息未呢?

其實是咁的!某音樂平台當你輸入方力申,但就會驚變方中信,圖片就冇錯,但所有由方力申演唱歌曲都變成方中信,而小方同鄧麗欣合唱嘅經典歌《十分愛》都變成同方中信合唱,笑爆一眾網民,不過輸入英文Alex Fong又冇錯喎!原因應該係方力申同方中信英文名都叫Alex,應該就係音樂平台中文系統翻譯搞錯咗喇!好多網民都有一個疑問,究竟同鄧麗欣十分愛嘅係方力申定方中信呢?

方力申都喺社交網回應番呢個錯名事件,佢話:「唔知遲d(啲)會唔會search方力申,出方中信個名,見石修個樣呢?(不過其實都唔出奇,因為以前方中sir個女都試過認錯,當咗我係佢老豆(竇):事緣當日我哋都係帶(戴)cap帽,黑色tee,着藍色牛仔褲)p.s 我真幸福,無論修哥或方sir 都是超級型男,又man,更是好男人,可以拉埋嚟講,係我嘅福氣。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!