網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月21日 星期二

黃翠如:蕭正楠操刀影靚相!黃翠如望住個肚有暗示? __,蕭正楠,黃翠如,

係咪可以恭喜蕭生蕭太喇?藝人黃翠如同老公蕭正楠一直愛得甜蜜,近日二人又齊齊出遊,呢日翠如喺網上晒出一張喺紅葉樹下影嘅靚相,嚟個老公視角!見翠如低頭望住 ...


係咪可以恭喜蕭生蕭太喇?


藝人黃翠如同老公蕭正楠一直愛得甜蜜,近日二人又齊齊出遊,呢日翠如喺網上晒出一張喺紅葉樹下影嘅靚相,嚟個老公視角!見翠如低頭望住自己個肚,好似有啲暗示喎!連好友陳敏之都留言表示:「我以為你...」而其他網友都話同敏之有相同諗法,不過當事人就未有回覆一眾網友,唔通真係有喜?

之後翠如再上載一張老婆視角,拍低老公好專心欣賞畫作嘅背面照:「他說自己藝術氣息很強,要去美術館,然後把每一幅藝術品,來回看了很久,不知他在想甚麼,我有點擔心他。」蕭正楠就搞笑留言回覆:「你也把我的背肌,來回看了很久,不知你在想甚麼,我有點擔心我。」兩個隔空耍花槍認真恩愛,不過有網民就用一句話破壞晒成個氣氛,話:「背肌在哪?」認真唔通氣!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!