網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月31日 星期五

童年受歧視 被叫「差妹」 __,

Sarika(後中)是中印混血兒,從小覺得要保護弟弟,而變得更加堅強。
訪問中不難見到蔡宛珊的硬朗與堅強,原來是源自她的父母。Sarika爸爸是馬來西亞華僑,媽媽是印度人,身為混血兒的她雖然在香港土生土長,但依然慘遭歧視: ...


訪問中不難見到蔡宛珊的硬朗與堅強,原來是源自她的父母。Sarika爸爸是馬來西亞華僑,媽媽是印度人,身為混血兒的她雖然在香港土生土長,但依然慘遭歧視:「唔敢話畀人聽我係印度人,因為會有啲歧視眼光,例如俾人嗌『差妹』,又搵啲嘢笑你,話你鍾意食咖喱。但我好tough,好難俾人蝦,最叻將負面嘢從好嘅方面去睇。」

她笑言在小時候,常被父親說是lucky star:「我未出世前,父母係寄住外公外婆屋企,我出世後就抽到居屋,我喺居屋長大。父母都係好上進同努力嘅人,媽咪同我係同一年考會考,佢係非常成功,之後攞埋博士名譽,𠵱家係大學講師;爹哋雖然已經65歲,但仍然有做生意。」Sarika近年也非常努力,修讀不同的課程,英文、廣告,甚至牙科手術助理課程也有涉獵。

相關新聞:【自薦做模特】入行19年主力做司儀




鍾意就快D Share啦!