掃呢頁CODE去手機

2019年5月30日 星期四

【小春俾面獻身 】杜德偉自家時裝 杭州首度開騷 __,杜德偉,陳小春,

【小春俾面獻身】杜德偉自家時裝杭州首度開騷12分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入眾所週知杜德偉(Alex)老來得子,有個兩歲嘅寶貝 ...


  • 【小春俾面獻身 】杜德偉自家時裝 杭州首度開騷
  • 12分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


眾所週知杜德偉(Alex)老來得子,有個兩歲嘅寶貝囝Alex junior, 原來佢仲有另一個baby ,就係佢嘅自家時裝品牌MNA。Alex呢個brand眨吓眼已經創立咗十年,日前喺杭州舉行首個時裝騷 , 佢眼光獨到,搵嚟好友陳小春為時裝show壓軸出場。小春踏上舞台即掀起整晚嘅高潮,所有嘉賓紛紛舉機狂影。

第一次行catwalk嘅小春,完show後接受訪問:「我仲流緊汗,行之前唔知自己要望邊到,最後唔諗啦,昂然大步挺胸行就算好彩有音樂,如果冇音樂,真係騰呀!行完幾分鐘catwalk,好似唱完半個鐘頭演唱會咁!」Alex馬上反問:「係唔係呀?」小春說:「真係!唔係講笑!我picture唔到個畫面係點,如果台下冇人有反應咁點算呢?又驚有肚腩又驚條褲會甩⋯⋯」Alex回應:「我啲衫點會呢?小春又咁fit!真係好多謝小春,因為獻出第一次,但佢完全駕馭到套衫,佢一行出場全場哄動,有小春成個show真係生色不少!」而其他好友志偉、B哥則投訴:「點解靜係叫小春,唔叫我哋行呀?」Alex說:「下次要要幫曾志偉設計衣服,揀套短度闊風比佢!」Alex再問小春,下次是否願意再幫手行show,小春爽快回答:「冇問題!」Alex說:「朋友就係咁樣」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!