網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月10日 星期五

【圈中男友叫幫手執行李】鄧萃雯當時笑話:你係王子 我都係公主 __,鄧萃雯,

【圈中男友叫幫手執行李】鄧萃雯當時笑話:你係王子我都係公主24分鐘前鄧萃雯孭飛的ViuTV新劇《婚內情》,首次跟陳錦鴻合作飾演兩夫婦,跟飾演第三者的談 ...


  • 【圈中男友叫幫手執行李】鄧萃雯當時笑話:你係王子 我都係公主
  • 24分鐘前




鄧萃雯孭飛的ViuTV新劇《婚內情》,首次跟陳錦鴻合作飾演兩夫婦,跟飾演第三者的談善言共存,感情關係複雜。現實生活中,鄧萃雯的感情路不比她演過的女角遜色,跌宕起伏,得失寸心知。

面對過往感情,鄧萃雯坦誠自小父母仳離,令她渴望得到愛,從失誤中學會成長。

鄧萃雯提及其中一個拍拖故事,令她當時有所覺悟。

「近幾年知道愛係咩,又肯承認愛唔只淨係得好嘢,你就明白,其實擁有嗰樣嘢係有好多付出,隨時可能係付出多過享受,咁你要唔要?你要就要係咁樣。我以前唔會咁樣嘛,尤其我哋呢一行,咁多桃花,咁多人鍾意,本身就會恃才傲物,因為整個環境都令你成為天子驕子,咁多人喜愛,你畀氣我受?但一個普通人無咁多人喜愛,佢自然會覺得有一個人已經當寶,我哋成日都畀人喜愛㗎啦。當你神咁樣添。女神嘛。所以你會覺得自己做開公主、皇后,你叫我跌落去做平民?我記得有一次,有個男朋友叫我幫佢執行李,我真係呆一呆,我話點解要幫你執行李?因為佢都係藝人,我話你係王子,我都係公主嚟㗎,我嗰時真係咁樣答佢,不過大家年紀仲細。」她回想。

鄧萃雯說自己當時「含住泡眼淚咁執囉」,然後她對童話故事改變了想法,她笑說:「我覺得唔可以鍾意王子,公主係唔會同王子幸福快樂咁落去。你唔覺得好好笑咩,童話故事成日都話王子公主就會快樂幸福咁生活落去。」她補充說:「佢唔係特登,係因為佢真係從來無自己執過行李,佢係王子嚟嘛,一係就有助手,一係就有其他人,總之會有人幫佢安排呢啲嘢。我覺得嗰次都幾得意。有時候,喺呢啲事情裡面,我就會諗到作為伴侶,尤其女性係天賦需要喺背後協助男性,係正常嘅。其實有好多人係願意咁做。我年輕時好忙,經常無得瞓覺,有一次唔知點解,突然好想顯示我嘅賢良淑德,所以就幫佢執屋,當時男友感淚流涕,我頭頂好似有個光環。」

不過鄧萃雯想得更深,她覺得一段婚姻裡頭,要另一半包容被寵慣的老婆,確實不容易。到現在,她也未遇到一個令她有結婚計劃的人。


鍾意就快D Share啦!