掃呢頁CODE去手機

2019年5月19日 星期日

奚夢瑤肚凸凸中門大開現半球 __,奚夢瑤,

奚夢瑤肚凸凸中門大開現半球

奚夢瑤肚凸凸中門大開現半球黃婉曼快將卸貨,而超模奚夢瑤則有傳已「裝貨」。賭王何鴻燊四房兒子何猷君日前向她求婚成功,當日她肚凸凸傳懷有身孕,對有喜消息, ...


黃婉曼快將卸貨,而超模奚夢瑤則有傳已「裝貨」。賭王何鴻燊四房兒子何猷君日前向她求婚成功,當日她肚凸凸傳懷有身孕,對有喜消息,她只說:「你們怎麼想的,你們開心就好。」令傳聞疑幻似真。

近日奚夢瑤出席康城電影節,她穿上超Deep V閃片連身迷你裙上陣,中門大開到肚臍,騷出養眼事業線兼晒腿,相當性感誘人。不過最令人注意是其正面照中未見凸肚,但擺出側面照時,腹部卻微微隆起,認真奇怪。難怪不少網民紛紛留言指時間就是最好的證明,很快就知道她有沒有懷孕!







我要我嘅肚仔,每日變弗啲~!賭王何鴻燊四房兒子何猷君日前向超模女友奚夢瑤求婚,隨即傳出肚凸凸嘅奚夢瑤有喜,奚夢瑤尋日現身康城時被問到懷孕一事,就拋下一 ...


我要我嘅肚仔,每日變弗啲~!


賭王何鴻燊四房兒子何猷君日前向超模女友奚夢瑤求婚,隨即傳出肚凸凸嘅奚夢瑤有喜,奚夢瑤尋日現身康城時被問到懷孕一事,就拋下一句「你們開心就好」,孰真孰假就一直未有正面回應。

咁既然超模去到康城電影節,一身戰鬥格唔少得,今次佢就以超Deep V閃片連身迷你裙仔出戰,大晒白滑長腿,仲騷埋夾出壓迫感嘅事業線,連身裙中門大開Deep到落肚臍,事業線全線表露無遺,又真係幾養眼㗎!不過呢,大家最留意嘅,都係佢早幾日個脹卜卜肚仔,今次去到貼身性感裙,佢就弔詭在……正面相唔見肚,但一到側身照又出番嚟,忽大忽細令人𢱑晒頭,雖然今日套衫仲未可以憑肉眼「驗孕」,不過時間係可以證明一切,大家十個月後見!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!