掃呢頁CODE去手機

2019年5月4日 星期六

【讚孫女似郭晶晶】黃心穎港姐資格惹爭議 朱玲玲:由無綫去決定 __,朱玲玲,港姐,無綫,郭晶晶,黃心穎,

(左圖攝影:仇志德)
朱玲玲今晚在尖沙嘴出席「慧妍雅集」活動,提到她早前再度榮升祖母,兒子霍啟剛與媳婦郭晶晶再添一女(新聞連結:https://bit.ly/2IZE3Ad ...


朱玲玲今晚在尖沙嘴出席「慧妍雅集」活動,提到她早前再度榮升祖母,兒子霍啟剛與媳婦郭晶晶再添一女(新聞連結: https://bit.ly/2IZE3Ad ),朱玲玲開心表示:「係呀,多謝大家,係第3個孫女喇,而家有1個孫仔、2個孫女。」問她近日是否忙於探孫女,朱玲玲表示:「自己都OK啦,反而晶晶就會忙啲,始終要湊小朋友。」她說今次沒有特別獎勵郭晶晶。

相關新聞:【安心餘波】網民提議褫奪黃心穎名銜 張名雅:留畀公司決定



朱玲玲透露因為與郭晶晶各有各忙,所以下星期的母親節也不會有特別的慶祝活動,她說:「反而前排5月1號,大孫仔(霍中曦)學校有個小提琴比賽,大家一齊去睇佢表演,(咁孫仔拉成點?)唔可以話好唔好囉,佢要多啲練習,不過都知道孫仔前一晚緊張到瞓唔着,不過,始終都係我哋屋企人睇就睇得最開心囉!」



問到剛出生的孫女似爹哋或者媽咪?朱玲玲表示:「似家姐(霍中妍),全部都似晶晶多啲,可能晶晶啲genes(基因)強壯啲。」提到2位孫女都像媽媽般靚女,身為1977年度香港小姐競選冠軍及最上鏡小姐的朱玲玲被問到將來會否叫2位孫女去參選港姐時,朱玲玲笑言:「而家太細個喇,唔知佢第二時個樣生成點,唔諗咁多喇。」



提到有網民提議要褫奪「安心偷食」事件女主角黃心穎的港姐資格,身為大師姐的朱玲玲表示:「呢啲嘢我冇留意,同埋我都唔係慧妍雅集嘅會員,就唔應該由我哋去講,同個后冠係由無綫頒畀佢哋嘅,應該由無綫去決定。」



另外,同場的翁嘉穗透露母親節將會舉家到峇里旅行,她說:「因為大仔喺外地讀書,最近返咗香港,所以決定舉行去旅行。」講到峇里是陽光與海灘,會否影泳照在網上分享?「睇吓狀態啦,其實咁多年都有keep住身形,亦有跳舞同做瑜伽。」翁嘉穗提到細仔今年3歲,即將會上學,問她有否持別準備,她說:「都唔會有太大嘅期望,總言之由得佢自然發展,唔會逼佢。不過細仔鍾意畫畫同學英文,比較靜態一啲,但都係佢自己喜歡嘅。」



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(左圖攝影:仇志德) 朱玲玲提到細孫女,眉開眼笑。 朱玲玲提到細孫女,眉開眼笑。
朱玲玲今晚出席慧妍雅集活動,並與向海嵐合照。

朱玲玲今晚出席慧妍雅集活動,並與向海嵐合照。
朱玲玲聞網民提議褫奪黃心穎港姐資格,她表示應交由無綫決定。

朱玲玲聞網民提議褫奪黃心穎港姐資格,她表示應交由無綫決定。
上月霍啟剛在網上報喜,透露細女已出生。(微博圖片)

上月霍啟剛在網上報喜,透露細女已出生。(微博圖片)
翁嘉穗表示將會舉家到峇里旅行慶祝母親節。

翁嘉穗表示將會舉家到峇里旅行慶祝母親節。

鍾意就快D Share啦!