掃呢頁CODE去手機

2019年5月16日 星期四

何艷娟:撻着何艷娟?陳燿璋唔否認:恭喜我… __,何艷娟,

陳燿璋冇否認同何艷娟拍拖!前港姐亞軍何艷娟月初在社交網宣布,與比自己年長40年、擁有30億身家的吳志誠結婚8個月便離婚收場,隨即傳出她與逾百億身家的已 ...


陳燿璋冇否認同何艷娟拍拖!


前港姐亞軍何艷娟月初在社交網宣布,與比自己年長40年、擁有30億身家的吳志誠結婚8個月便離婚收場,隨即傳出她與逾百億身家的已故知名教育家陳樹渠長子陳燿璋過從甚密,並不時約會。今日陳燿璋在港出席活時被追問是否有戀情,他表現避忌表示:「唔講喇,冇咩好講!(恭喜你?)恭喜我咩呀?」隨之便匆匆入場。

楊如芯認有新戀情

同場,波爾錶太子女楊如芯(Sean)與名媛趙式芝,今年3月驚爆去年已結束7年同性婚姻關係,Sean日前亦在社交網表示「戀愛中」。今日Sean精神奕奕出席活動時被問到是否已放低離婚一事,她說:「都係,做番自己。(找到幸福?)係呀,好開心,係好好朋友,係朋友介紹。(放低咗之前段感情?重新出發?)係呀,處理得七七八八,三隻狗仔跟我。(財產分配?)冇問題呀,好順利。」Sean表示新女友是圈外人,但暫時未有想到再婚的問題,並表示與趙式芝仍是朋友,但未知對方是否已知她有新戀情。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!