掃呢頁CODE去手機

2019年5月9日 星期四

范瑋琪:哈佛學生唔係讀哈佛?范瑋琪否認偽裝學歷 __,范瑋琪,

媽呀~好亂呀~~~台灣女星范瑋琪(范范)喺2000年出道,數數手指都已經19年,貴為台灣天后級歌手嘅佢,早年就以「哈佛高材生唱作歌手」做朵,雖然講咗咁 ...


媽呀~好亂呀~~~


台灣女星范瑋琪(范范)喺2000年出道,數數手指都已經19年,貴為台灣天后級歌手嘅佢,早年就以「哈佛高材生唱作歌手」做朵,雖然講咗咁多年都有網友質疑佢「哈佛學生」嘅身份,原來……范范真係唔係哈佛畢業……

當年范范出道就被冠以「哈佛大學經濟系學生」嘅美名,今日凌晨佢就喺微博澄清學歷嘅質疑,佢直認自己讀嘅係Harvard’s extension school,即哈佛延伸教育學院經濟系學分班,佢強調自己未偽裝學歷,今次講出嚟係因為覺得自己冇必要被網友冷嘲熱諷,仲話會永保初心,努力做音樂。

范范微博原文:「我讀的是Harvard’s extension school,也讀過Pomona College,Scripps and UMass Amherst,我並未偽裝學歷..這些年來,這樣的指控真的讓我很難過..不過坦盪盪的,我忍住不想多說了也懶得辯解..不過,我確實也沒有必要一直被酸民們挖苦冷嘲熱諷..這些年來..太多的酸甜苦辣,我通通吞下了,真心謝謝你們一直如此關心我的學歷,我的人設 我的一切..身為公眾人物 我概括承受一切指教!只希望時間會證明一切,我還是我,透明的我,永保初心,就堅持我最愛的音樂,努力做個對世界有用的人,努力專注在我最愛的音樂世界,其他別無索求。但願,不,但願我永保初心,繼續努力為了愛我的人,為我摯愛的音樂」​




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!