網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月13日 星期一

《愛.回家之開心速遞》:同大小姐死過!邱芷微演《愛回家》夠入屋 __,愛回家,愛.回家,

邱芷微話出街唔少人都認得佢。歌手邱芷微(Chelffy)日前出席活動擔任表演嘉賓,同場更有同劇《愛.回家之開心速遞》的演員一同出席。Chelffy指得 ...


邱芷微話出街唔少人都認得佢。


歌手邱芷微(Chelffy)日前出席活動擔任表演嘉賓,同場更有同劇《愛.回家之開心速遞》的演員一同出席。Chelffy指得知劇集收視高企,她亦感到非常開心:「劇集真係好受市民歡迎,出街都有市民認得我,會話我成日同『大小姐』林淑敏針峰相對,仲會叫我角色名,所以好感恩劇集令我入屋唔少。」

談到母親節如何度過,Chelffy表示會拜祭婆婆:「因為母親節係佢死忌,佢都離開咗我十幾年,我仲好記得佢離開前仲係好開心同我哋食母親節飯,依家自己仲好掛住佢。(咁點同媽咪慶祝?)講起約媽咪食飯先好笑,佢完全唔記得呢個日子,都係因為我話去拜婆婆先記得,佢亦都好開心我仲記得婆婆,仲話比起收我禮物更開心。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!