掃呢頁CODE去手機

2019年5月15日 星期三

歐陽巧瑩:歐陽巧瑩嫌煩想過走啲錢 林師傑搵第三者 __,林師傑,歐陽巧瑩,

夠膽得罪老婆?咪神歐陽巧瑩(Tammy)同林師傑去年11月結婚,婚後不時都喺社交網公開放閃,不過Tammy竟然開始嫌老公煩,仲直言想掌控財政大權,寧願 ...


夠膽得罪老婆?


咪神歐陽巧瑩(Tammy)同林師傑去年11月結婚,婚後不時都喺社交網公開放閃,不過Tammy竟然開始嫌老公煩,仲直言想掌控財政大權,寧願更將重任交畀第三者決定,究竟點解咁兒戲?

原來師傑想買車,但一直揸唔到主意,最後決定搵愛犬Tado幫拖,分別用兩種零食代表兩架唔同型號嘅車,喺揀嘅過程仲充滿驚喜,事關Tado本來咬起咗A,最後放番低叼起B走人,師傑都問咁即係點呀?Tammy笑言:「將重任交左喺杜記身上~唔好再問我買乜車好?幾時買?再煩我就過哂(晒)你啲錢去我戶口度!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!