網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月2日 星期四

許志安黃心穎偷食:黃心穎累街坊!唐文龍望大家有寬恕空間 __,唐文龍,安仔,許志安,黃心穎,

唐文龍話心穎偷食事件,作為局外人唔應該多言!藝人唐文龍、森美、小儀出席「星級有營食肆」運動開幕禮,見唐文龍右手手腕包紮住,他表示去日本滑雪受傷:「傷咗 ...


唐文龍話心穎偷食事件,作為局外人唔應該多言!


藝人唐文龍、森美、小儀出席「星級有營食肆」運動開幕禮,見唐文龍右手手腕包紮住,他表示去日本滑雪受傷:「傷咗韌帶,但依家好番8成半,其實腳都有整親,之前跛咗,但依家好番啦。(傷勢影響日常生活?)有,所以我冇練功夫成個月,體能差咗,但好彩廿幾號先開工。(咩戲?)《怒火》。(咁咪有好多動作戲?)少少啦,ok嘅。」他又自爆其實受傷期間有偷偷做運動,但就被師傅及中醫鬧,所以就停了不做。

另外,他日前出現在黃心穎寓所樓下受訪,問到如果他所拍的劇因對方而要重拍的話可會很嬲?他一開始有點唐突,之後表示:「To be fair,任何人關於呢件事都唔應該回應,係佢哋四個人嘅事,如果我同黃心穎合作過而套劇出唔到街嘅話,大家已經好唔容易(處理),佢都唔容易,睇人哋講人哋好易,但如果發生喺我身上會點呢?世界係相向,所以冇話嬲,係緣分,相信TVB會補拍。」對於無綫花千萬重拍《法證先鋒IV》,他表示:「真心,我唔係維護佢,但有寬恕同原諒嘅空間,外人冇資格去講,我都唔應該出聲。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!