網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月20日 星期一

朱晨麗:滿意酬勞!朱晨麗處女下海低胸晒線拍廣告 __,朱晨麗,

朱晨麗性感上陣拍廣告!藝人朱晨麗(朱朱)早前為瘦身產品拍攝電視廣告,穿上粉紅色低胸裙仔的她不經意露出深長事業線!別看鏡頭前朱朱勁精靈,其實拍攝前一晚還 ...


朱晨麗性感上陣拍廣告!


藝人朱晨麗(朱朱)早前為瘦身產品拍攝電視廣告,穿上粉紅色低胸裙仔的她不經意露出深長事業線!別看鏡頭前朱朱勁精靈,其實拍攝前一晚還在為劇集開大夜班,收工返家小睡片刻即投入廣告拍攝,還應要求擺出不同甫士,表現專業交足戲,沒有露出半點疲態。

拍攝過程換了三、四個造型,朱朱笑言期待廣告出街的反應:「第一次拍瘦身廣告,個品牌都係第一次搵藝人拍。(咁性感,酬勞好高?)好滿意囉!睇客戶要求我會盡量配合,之前着Bra Top影咗一輯平面嘅,呢輯就會喺各大平台同電視都睇到,算係處女下海試水溫,我未試過拍呢類廣告,亦未試過着到咁去拍,兩次都着成咁,其實我平時好少咁着㗎!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!