掃呢頁CODE去手機

2019年5月7日 星期二

【安心取代】頂替黃心穎去巴塞隆拿 高海寧孖李佳芯嘆海鮮睇美斯 __,李佳芯,美斯,高海寧,黃心穎,

網上圖片
「安心偷食」風波逐漸平息,許志安鞠躬認錯後宣佈停工,黃心穎避走美國遠離是非地,不過她卻留下很多「蘇州屎」,除了已拍好的劇集《牛下女高音》和《法證先鋒I ...


「安心偷食」風波逐漸平息,許志安鞠躬認錯後宣佈停工,黃心穎避走美國遠離是非地,不過她卻留下很多「蘇州屎」,除了已拍好的劇集《牛下女高音》和《法證先鋒IV》要換人重拍,《懿想得到》節目亦換了楊明做嘉賓重拍外,還有一個在巴塞隆拿的活動,據知本來是心穎帶家姐黃心美去,現已換了高海寧帶李佳芯去嘆世界。

相關新聞:【邊個頂黃心穎?】落實接替《法證IV》湯洛雯:我會畀心機的



早在「安心」被踢爆前,當時仍是心穎男友的馬國明,就指心穎於5月有工作要到巴塞隆拿,現因心穎形象破產要全面停工,究意邊個頂替了她的出trip筍job?現謎底揭盅,原來是高海寧冷手執個熱煎堆,日前高海寧、許廷鏗和林師傑到巴塞隆拿,出席某保險公司在當地舉行的活動,李佳芯跟埋去旅行,據知,原先心穎還叫客戶買飛給他們去睇巴塞隆拿大戰利物浦的歐聯四強首回合賽事,現亦益埋高海寧和李佳芯,可以身處現場親眼睇到球王美斯入波。



兩女分別在社交網晒相和短片,高海寧更圍住巴塞頸巾為球隊打氣,她興奮留言:「邊個睇緊波?#巴塞vs利物浦#barcelona#現場睇波係正嘅」、「朝拜Messssiii...#別人拜神巴塞人拜Messi#拜埋一份#歐聯semifinal#美斯神#barcelona#現場睇波真係好正」李佳芯就寫道:「Finally!!!!!好多年無入場睇 #手背係肉手心又係肉的一場」結果,球王美斯梅開二度,巴塞以3比0擊敗利物浦,網民都羨慕留言:「能夠喺現場睇到美斯靚罰球真係一生福份」。



同行許廷鏗和林師傑(木偶哥)都分別晒風景相、嘆海鮮大餐相及出席活動的唱歌短片,木偶哥留言:「Great trip. Bye Barcelona.

Couldn't have asked for more~」





《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



網上圖片 嘆海鮮大餐(網上圖片) 嘆海鮮大餐(網上圖片)
頂埋黃心穎同黃心美嗰份去睇歐聯四強賽事。(網上圖片)

頂埋黃心穎同黃心美嗰份去睇歐聯四強賽事。(網上圖片)
現場睇住球王美斯入球勁興奮(短片截圖)

現場睇住球王美斯入球勁興奮(短片截圖)
李佳芯同高海寧玩得好開心(網上圖片)

李佳芯同高海寧玩得好開心(網上圖片)
李佳芯(網上圖片)

李佳芯(網上圖片)
 李佳芯帶埋相機影靚相(網上圖片)

李佳芯帶埋相機影靚相(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!