掃呢頁CODE去手機

2019年5月29日 星期三

「發瘟」方紹聰任漢洋排舞師 獲漢洋指點唱功 __,方紹聰,漢洋,

「發瘟」方紹聰任漢洋排舞師獲漢洋指點唱功9分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入曾於劇集《鐵探》飾演發瘟的方紹聰,自18歲開始已經學跳 ...


  • 「發瘟」方紹聰任漢洋排舞師 獲漢洋指點唱功
  • 9分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


曾於劇集《鐵探》飾演發瘟的方紹聰,自18歲開始已經學跳舞,不過加入大台之後,轉為以拍劇為主,不過方紹聰對跳舞「未有一刻放棄過」,早前獲漢洋邀請,為漢洋入行30年演唱會擔任排舞師,方紹聰直言相當開心。「之前係大台好少跳舞,今次可以用返自己嘅專業,感覺好開心。」面對份屬前輩的漢洋,方紹聰指漢洋學跳舞時好虛心。「雖然跳舞唔係佢強項,不過都好聽我講。」

而且方紹聰亦都從漢洋身上,學習歌唱技巧。「我教佢跳舞,佢會教返我唱歌,希望將來有機會跟漢洋登台,學以致用。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!