網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月31日 星期五

蘇施黃:黃渤擺老竇上枱 蘇施黃鬧爆大陸真人騷殘忍 __,中國,大陸,蘇施黃,黃渤,

由黃渤孭飛的大陸真人騷,找來患了認知障礙症老人來演出,蘇施黃直斥殘忍。DJ蘇施黃在其主持的電台節目上炮轟由影帝黃渤孭飛的大陸真人騷《忘不了餐廳》,雖然 ...


由黃渤孭飛的大陸真人騷,找來患了認知障礙症老人來演出,蘇施黃直斥殘忍。


DJ蘇施黃在其主持的電台節目上炮轟由影帝黃渤孭飛的大陸真人騷《忘不了餐廳》,雖然沒有直接開名,但呼之欲出,直斥搵患了認知障礙症(以前稱老人癡呆症)的老人家做節目,是十分殘忍的行為。

由於蘇施黃的母親亦是認知障礙症患者,她說:「我一啲都唔覺得(節目)得意、我一啲都唔會欣賞呢啲咁嘅節目,絶對唔係雪中送炭,亦唔會教到你點樣同認知障礙症患者相處嘅方法…」她坦言媽咪誤會子女是兄妹多年,雖然曾經是校長,但患病後已經不懂得閱讀,要父親每天為她讀報紙。

蘇施黃認為這類真人騷絕對無法為觀帶來娛樂,反而會誤導觀眾:「第一,搵幾個唔係冇記性而係有病嘅老人嚟玩,我一啲都唔欣賞,第二,只係同佢哋(病患者)相處幾個鐘頭或者幾日,同要照顧一個患咗認知障礙嘅人同住,係吃力到無法講畀你聽有幾吃力,跟本唔係一個鼓勵。」並強調每個患有認知障礙症的患者病程各異,如果用拍人騷的方法去令大家關注這個病,這會弄巧反拙,真係無厘頭。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!