網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月10日 星期五

麥明詩:泳裝上密實下現形 麥明詩「毛」心走光 __,麥明詩,

雖然無綫設計密實泳裝保護佳麗,又為佢哋做足防走光措施,但係可惜依然有部分佳麗失守現形,麥明詩(左)仲意外露毛添。十二位港姐候選佳麗今日在沙田某酒店首度 ...


雖然無綫設計密實泳裝保護佳麗,又為佢哋做足防走光措施,但係可惜依然有部分佳麗失守現形,麥明詩(左)仲意外露毛添。


十二位港姐候選佳麗今日在沙田某酒店首度以泳裝見傳媒,大會提供的兩件頭泳裝雖然成功將佳麗「封胸」,但顧此失彼,多位佳麗下身失守。「重災區」要數(1)麥明詩(Louisa),三圍32.5-22-33的她出場時,下體驚現露毛情況,認真有礙觀瞻;(3)羅丹虹、(7)吳佩欣、(8)程莉欣則下體現形,情況尷尬。

增肥不成反減磅

大熱佳麗麥明詩講到失守令下體露毛時,她略顯愕然後回復鎮定說:「希望大家唔好將焦點放喺嗰度,已經盡量做好防走光措施,但係意外都發生,自己係粗心大意,日後會多加注意。」飽受壓力的麥明詩體重再度下降,現時只有97.5磅的她,瘦到見骨,她說:「燕瘦環肥,自己都正常飲食,係瘦咗啲,都盡量增肥,但係增肥失敗。壓力都OK,依家比之前輕鬆咗。」

每日勤力做gym

佳麗燕瘦環肥各式其式,最fit的佳麗要數三圍34-22.5-34的(4)「寸嘴Ada」龐卓欣及三圍32-22-33的(7)吳佩欣,兩人皆曬得一身古銅色皮膚兼有腹肌,身形fit到漏。龐卓欣表示:「自己有做開gym,因為喺日本不停咁食,返香港每日都9點就跟trainer做gym,自己鍾意食嘢,所以做番啲訓練平衡番。」談到宿敵麥明詩身形?龐卓欣說:「Louisa冇我做咁多運動,但佢跳舞柔軟度好過我。」龐卓欣還大讚(6)吳慧堯身材最好,令她十分羨慕。

運動型的吳佩欣亦有勤做運動,問到首套泳裝是否略嫌密實影響發揮身段美,她笑說:「都可以咁講。」吳佩欣又指大會有為佳麗做好防走光措施。此外,三圍33-23.5-34的羅丹虹,雖然擁有5呎7吋模特兒身高,但身材卻略嫌平平無奇。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!