掃呢頁CODE去手機

2019年5月18日 星期六

【自己擇偶慢慢降低要求】黃子雄奉勸:唔好堅持要有張擇偶清單,尤其唔再年輕嘅女士 __,黃子雄,

【自己擇偶慢慢降低要求】黃子雄奉勸:唔好堅持要有張擇偶清單,尤其唔再年輕嘅女士23分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入近年有不少朋友 ...


  • 【自己擇偶慢慢降低要求】黃子雄奉勸:唔好堅持要有張擇偶清單,尤其唔再年輕嘅女士
  • 23分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


近年有不少朋友見黃子雄仍未有家室,擔心他孤家寡人,容易陷入中年危機。

「老友豹哥(單立文)早幾年同我講,話自己當年好似我咁嘅年紀,開始覺得中年危機,好彩遇著豹嫂救咗佢,所以佢都想介紹個人救救我。」黃子雄笑說。

由三年前跟藝員女友夏竹欣分手之後,身邊好友不斷介紹女士給他認識。

「我發覺香港依家好多三十至四十歲嘅女士都好寂寞,其實每個人都有一直渴望搵到嘅嘢,每個人都有個願望清單,如果一直都搵唔到嘅時候,係咪應該將呢個清單減短呢?但係我發覺好多女士仍然堅持要有一張清單,我覺得會比較困難,尤其大家已經唔再年輕。」

他自己的擇偶條件,亦隨住歲月而調整。

「年輕時一定有清單,咪慢慢減囉,我覺得最緊要都係合眼緣,大家又覺得溝通到嘅咪嘗試吓囉。」

他從來不是瘋狂追女仔的人,「如果我覺得個女仔幾好,但佢對我完全無興趣嘅,我就唔會發動猛烈攻擊追求佢,因為會令佢覺得好煩,我唔鍾意咁樣,我需要有回應,譬如我鍾意一個人,如果嗰個人有回應,咁我就會追求」

談到人生下半場,他自言較悲觀。

「坦白講,呢個可能比較灰,我覺得當你身體內某啲功能唔得嘅時候,我就唔想留喺度,離開算」

不求長壽,他只求活得輕鬆自在。

採訪:Stephanie

攝錄:吳斯金

跟夏竹欣已分手三年,二人再見亦是朋友。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!