掃呢頁CODE去手機

2019年5月2日 星期四

趙永洪後樓梯打野戰 李美琪接受玩一夜情 __,打野戰,李美琪,趙永洪,

趙永洪後樓梯打野戰李美琪接受玩一夜情1小時前《向西聞記》已經在Netflix上架,昨晚張建聲、陳意嵐、陳安立、趙永洪和李美琪等,夥同導演吳兆麟齊齊開f ...


  • 趙永洪後樓梯打野戰 李美琪接受玩一夜情
  • 1小時前




《向西聞記》已經在Netflix上架,昨晚張建聲、陳意嵐、陳安立、趙永洪和李美琪等,夥同導演吳兆麟齊齊開 facebook live暢談拍攝點滴。

明日 (5月3日) 推出新單元《食女性地嘉亨灣》,今次趙永洪飾演一個時薪38 蚊的嘉亨灣保安員,性格又鹹又賤又爛口,夜蒲亂吹自己住嘉亨灣兼開戲,成功搭上豪放港女牛雜妹,仲氹掂對方去嘉亨灣後樓梯打野戰;而聲稱住貝沙灣的牛雜妹,實際身份同樣成謎。

趙永洪稱其角色反映了現今年代的「飲食文化」,但拍該場激戰戲毫不好受,「拍嗰時又熱又侷,但演員有呢個好處,正常你唔會做嘅嘢,演戲就有機會俾你感受吓。」現今唔少男人靠吹呃蝦條,趙永洪則稱此風不可長:「真的假不了,假的真不了,大話始終係大話,有一日會穿,呃人唔好做呀。依家網絡資訊太犯濫,要自己分清楚邊啲係真同假,如果唔係都好大鑊。」

向來乖巧的牛雜妹在《食》劇中扮豪放女,她說:「我拍嘅時候好緊張,因為戲入面我要主動錫趙永洪,手部游走佢身體不同部位,好怕唔小心掂到佢,俾佢以為我想非禮佢。」提到一夜情的速食文化,問牛雜妹能否接受?她就說:「我唔特別贊成或者反對呢件事嘅發生,愛情上我係幾典型嘅水瓶座,非常憑感覺,如果感覺到而大家都係單身,why not ?」


鍾意就快D Share啦!