掃呢頁CODE去手機

2019年5月16日 星期四

吳嘉儀:瞞住男友豁出去…吳嘉儀開竅晒三點式 __,吳嘉儀,周嘉儀,

吳嘉儀罕晒三點式,佢話男友唔知㗎!藝人吳嘉儀(阿七)形象斯文,從不性感,但近日在社交平台罕有晒泳照,騷Fit爆身段,引來起哄!她表示日前跟幾位圈中好友 ...


吳嘉儀罕晒三點式,佢話男友唔知㗎!


藝人吳嘉儀(阿七)形象斯文,從不性感,但近日在社交平台罕有晒泳照,騷Fit爆身段,引來起哄!她表示日前跟幾位圈中好友遊船河,趁好天氣影靚相:「遲啲天氣凍番我又肥番,Post咗都冇人睇!好慘架!加上有馬來西亞Fans熱情要求,於是我就Po泳照」

阿七笑言Po相時男友不知情,擔心會被問罪,希望他不要動怒。阿七又表示之前都有影好多靚相,但指大部分男士不懂得拍照,多數影到她頭大腳短,而今次由女友人揸機,覺得滿意才公諸同好。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!