網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月22日 星期三

郭子豪:郭子豪撻着鄧卓殷 舊愛鬧爆有人講大話 __,郭子豪,鄧卓殷,

舊愛Karen有話兒!藝人郭子豪早前涉醉駕被拘捕,當時獲准保釋嘅佢受訪時,曾一度否認涉事,事後佢先認蠢道歉。而郭子豪尋日出庭時承認醉駕,6月等宣判。是 ...


舊愛Karen有話兒!


藝人郭子豪早前涉醉駕被拘捕,當時獲准保釋嘅佢受訪時,曾一度否認涉事,事後佢先認蠢道歉。而郭子豪尋日出庭時承認醉駕,6月等宣判。是非停不了,今日佢又被爆背住拍拖三年圈外正印女友Karen,偷食應屆香港小姐亞軍鄧卓殷,不過Arnold就聲稱同Karen喺年頭已經分手,仲強調分手同鄧卓殷完全冇關係,又指同鄧卓殷了解中。

但係Karen喺網上發文:「人總是自私口說很愛你,下一秒為了自保,用成千上萬的謊言掩飾自己的過錯。盲目信任最終只換來更多傷害。寬恕是為了放過自己,別使自己那心累,不再心軟。」似乎暗示有人講大話自保,令佢非常痛心!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!