網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月28日 星期二

高海寧:自資物業做愛巢!高海寧明年秘嫁鄧智偉? __,鄧智偉,高海寧,

有閨蜜爆料話高海寧同鄧智偉計劃明年喺歐洲秘婚!首次在無綫新劇《婚姻合伙人》擔任女主角的高海寧,演出備受讚賞,人氣飆升。事業起飛的她,感情生活也甜到漏, ...


有閨蜜爆料話高海寧同鄧智偉計劃明年喺歐洲秘婚!


首次在無綫新劇《婚姻合伙人》擔任女主角的高海寧,演出備受讚賞,人氣飆升。事業起飛的她,感情生活也甜到漏,32歲的她跟音樂才子鄧智偉秘密拍拖多年,雖然兩人對愛情表現低調,但在圈中早已是公開一對。有閨蜜爆料,指高海寧與男友計劃明年飛到歐洲秘婚,他們打算倣效蕭正楠、黃翠如,結完婚返港才公布。早前高寧與李佳芯到巴塞隆拿旅行,就是順道到當地物色行禮的環境。

有指兩人現正租住馬鞍山的愛巢,兩年前高海寧成功上車,在油塘置業放租,短短兩年已經升至近千萬,她更打算明年結婚時,收回物業自住作新婚居所。不過對結婚消息,高海寧回覆東網:「真係得啖笑,冇咁嘅事。」她還笑言該報道冇樣嘢係真,除咗讚鄧智偉叻之外!嘩,冧死未!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!