掃呢頁CODE去手機

2019年5月26日 星期日

徐若瑄:徐若瑄賈靜雯香港相遇 仔女原來係天生一對 __,徐若瑄,賈靜雯,

命中注定嘅一對呀!台灣女星賈靜雯早前秘密帶兩個女來港,估唔到嘅係他鄉遇故知,竟然撞到好友歌手徐若瑄(Vivian)!佢哋喺社交網上載照片,兩人都一齊去 ...


命中注定嘅一對呀!


台灣女星賈靜雯早前秘密帶兩個女來港,估唔到嘅係他鄉遇故知,竟然撞到好友歌手徐若瑄(Vivian)!佢哋喺社交網上載照片,兩人都一齊去咗主題樂園玩,Vivian囝囝Dalton同賈靜雯二女咘咘仲鬼咁投契,好似相睇咁,拖晒手又攬到實,原來佢哋嘅生日只係差一日,仲要分別係8月13日及14日,「1314」嘅諧音就係一生一世,唔通係命中注定?

賈靜雯都笑言:「千萬別誤會!這絕對不是相親日🤣🤦‍♀️沒相約竟帶孩子在香港能碰在一起,這不是緣分是什(甚)麼 我們都是事業家庭兼具的女性,認識多年因為孩子彼此更熟悉⋯珍惜與孩子的相處時光~~我們都很享受!這兩個生日只差一天的兩小無猜真的很黏⋯🤣感覺波妞好像是個小電燈泡🤦‍♀️希望妳(你)們的緣分能好好珍惜長久下去⋯」網民都話係青梅竹馬,叫佢哋在一起呀!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!