掃呢頁CODE去手機

2019年5月30日 星期四

娛樂專題:任性貪心失姻緣 廖碧兒諗通唔怕單身一世 __,廖碧兒,

再見亦是朋友,不過~現年40歲的女星廖碧兒雖然縱橫情場多年,對象不是演員便是有錢人,但最終也未能開花結果,故至今仍是單身盛女。驀然回首,原來碧兒曾想過 ...


再見亦是朋友,不過~


現年40歲的女星廖碧兒雖然縱橫情場多年,對象不是演員便是有錢人,但最終也未能開花結果,故至今仍是單身盛女。驀然回首,原來碧兒曾想過於事業起飛之際結婚,惟野心更勝一切,當時另一半未能配合,最終分手收場。即使往後數段感情也失敗而回,但碧兒卻無悔,揚言即使單身一輩子也沒關係,因沒有婚姻束縛讓她更自由。華姐出身的廖碧兒樣子甜美,當年出道即平步青雲,惟期間因連番負面新聞,再加上身體健康響起警號,最終離開娘家無綫,繼而到內地發展4年,早年終回歸香港,簽下模特兒公司為經理人,鐵定重新開始。

最近她參與ViuTV劇集《婚內情》,與前輩鄧萃雯(雯女)及陳錦鴻合作,劇中演雯女妹妹,因成長期間姊妹倆愛上同一個男人(陳錦鴻飾),最終雯女安排碧兒到外國讀書結束三角關係,惟多年後碧兒返港開舖,與錦鴻關係仍千絲萬縷。

分手後無謂再見

碧兒透露現實中與家姐關係向來親密,唯一與劇中不同,便是姊妹間擇偶條件大不同。雖然入行後拍拖次數五隻手指數得完,但碧兒不諱言與舊愛們結束關係後,即使再見亦是朋友,但往往也不會經常聯絡,她說:「完咗就完咗,間唔中喺社交網問候,見就好少,成日聯絡對下一個唔好,我都唔想對方咁做。(有冇舊愛想復合?)細個冇咩人追,最近有個加拿大嘅舊同學嚟香港,佢話原來10歲時鍾意過我,好好笑。」

事業高峰不想停

談到目前的愛情觀,碧兒坦言凡事不要心急,因已過了很想成為人妻的階段:「又唔係18歲。曾經有段時間好想結婚,但當時好多機會,冇咩時間,就係因為唔得所以更加想去做。嗰時加拿大啲朋友一個個結婚生B,自己一方面想結,但又任性想拍嘢,貪心囉!覺得個個都要就我,我賺錢都係為咗個家,想同我拍拖嘅要就我,但要我停咗工作擺時間喺家庭,我又唔想,對方唔肯遷就,咪分手囉!」

寄情養狗靠老竇

此後的碧兒便把心意放於養狗之上,一來愛犬遷就到其時間,二來廿四孝父親亦可以幫忙照顧,令她能夠專心事業。問到其父是否見過她的歷任男友?碧兒笑說:「佢會知,認真嘅會帶畀佢見,我咩都講畀爸爸知,大家性格好似,嚟香港生活咁多年,唯一信任只會係爸爸,工作、感情都會問佢意見。(咁多次情傷點處理?)最記得8年前,感情、事業、身體一下子爆發,住咗3個月醫院令我體會好深,一下子長大好多,覺得真係要錫自己。」

難頂花弗決斬纜

談到入行多年唯一公開與盧啟賢的一段情,碧兒認為當時已夠成熟能夠承擔,惟後來男友不斷的花邊新聞,最終她主動斬纜,問到拍拖前是否熟知對方背景?她說:「每段感情唔會清楚晒先開始。(公開咗有影響?)都會,如果佢夠愛你就可以包容,一下子好難。(拍半年就分手!)都唔係好快,可能做朋友會好啲。(單身都快樂?)容易啲,自由啲,之前突然一個人飛去峇里行山,屋企人擔心啲,要我每一個鐘報平安。(諗住單身一世?)唔介意,單身唔代表冇朋友嘅!」

想夢開自家酒莊

眾所周知碧兒的紅酒事業做得相當出色,除考獲多個專業資格外,碧兒也習慣一年飛外地4次觀察葡萄生長情況,適逢今年乃其紅酒事業10周年,問到將如何慶祝?她說:「法國酒莊話同我開派對,諗住9、10月,順便去摘葡萄。(目標擁有自己酒莊?)好貴,呢個係我嘅夢想。(仲想考幾多個專業牌?)酒牌唔一定要考太多,好多出名嘅釀酒師唔一定有牌,反而學到邊啲酒配咩食物已經好滿足。」

服裝:Michael Kors




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!