網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月17日 星期五

何依婷:目標麥美恩 何依婷做主持網上留言睇到喊 __,何依婷,麥美恩,

Regina之前喺會計師樓工作。港姐亞軍何依婷(Regina)入行短短兩年,憑甜美笑容兼自信淡定成為主持界的新星。回想最初,她放棄一份高薪正職,毅然參 ...


Regina之前喺會計師樓工作。


港姐亞軍何依婷(Regina)入行短短兩年,憑甜美笑容兼自信淡定成為主持界的新星。回想最初,她放棄一份高薪正職,毅然參選港姐,除為了一圓母親多年的願望,更望自己可跳出「comfort zone」!

現年25歲的Regina過去在會計師樓工作,雖然收入穩定兼有挑戰性,不過她坦言當時差點壓力爆煲:「以前喺會計師樓有好多文件工作,壓力好大,我不嬲唔飲奶茶同咖啡,但嗰時為咗要撐足成日就一定要飲,雖然份工係好有挑戰性,但做咗一年後,就開始諗係咪要長期都要依賴呢啲嘢,同諗份工究竟係咪適合我!媽咪幾年前開始就叫我選港姐,但我冇自信,後尾想試吓克服佢,為咗改變自己就決定參選。」又指決定參選後,其母親又擔心又興奮,更每天煲愛心靚湯,以行動支持,成為其「最大後盾」。

追求完美添壓力

向來力求完美兼事事認真的Regina,入行後希望將每一樣工作都做得最好,反而形成了另一份壓力,更影響表現:「自己好重視人哋點睇,每次做完一個工作會上網睇番自己做成點,同埋睇人哋嘅留言,不斷想做好啲,唔想令人失望,有時仲會因為覺得做得唔好而喊,好影響情緒同表現。」不過隨着經歷增多,她想法也變得較成熟,逐漸摸索到應有的心態:「大個女咗,以前會因為人哋嘅留言而唔開心,但依家識得用第二個角度諗,因為好難令所有人都鍾意自己。」

以麥美恩為目標

Regina入行時間雖短,慶幸工作機會不絕,她保持謙卑的心,視師姐麥美恩為目標:「好欣賞美恩,佢真係好聰明同轉數好快,亦識得好多嘢,好似一本百科全書,所以同佢拍《學是學非》時,學到唔少嘢,希望有一日都可以好似佢喺主持界表現得咁出色。」

場地:Mini hotel




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!