網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月31日 星期五

湯洛雯:等男方開口 湯洛雯同羅天宇翻撻機會係… __,湯洛雯,羅天宇,

靚湯話自己對愛情唔理智。藝人湯洛雯於新劇與黃德斌有感情線,當中更有場激烈咀戲,笑言此乃演員生涯最強之吻!處於感情空窗期的她,對於與舊愛羅天宇會否復合, ...


靚湯話自己對愛情唔理智。


藝人湯洛雯於新劇與黃德斌有感情線,當中更有場激烈咀戲,笑言此乃演員生涯最強之吻!處於感情空窗期的她,對於與舊愛羅天宇會否復合,她斬釘截鐵Say No,即使早前齊齊出埠開工,也沒有半點愛火重燃的思緒,認為做回朋友感覺更舒服。

湯洛雯(靚湯)於無綫新劇《婚姻合伙人》中演護士,處事愛恨分明,遇上黃德斌飾演的花花公子,難免存有偏見,在一次偶然機會下,靚湯獲安排照顧受傷的黃德斌,二人成了歡喜冤家,及後靚湯更暗生情愫,劇中兩人有場咀戲,令伊人印象深刻。

愛情欠理智

以往多於浪漫氣氛下拍攝咀戲的她,以強吻來形容今次與德斌之吻:「係拍攝生涯入面比較激烈嘅一次,咀起嚟有少少緊張,德斌畀人大哥哥感覺,好冷靜,呢套劇係兩年前拍,當時自己係半新人,好多人問我同佢拍會唔會驚,但我同佢雞啄唔斷,第一次合作已經好愉快。」

談到角色性格愛恨分明,現實中又如何?靚湯自嘲於愛情方面欠理智,向來以感覺行先:「咁多次拍拖都係咁,可能本身冇咩安全感,要對方好鍾意我,先可以放開個心去鍾意佢。」

對羅天宇冇感覺

與舊愛羅天宇分手一年半,早前雙雙出埠拍節目,不過即使朝夕相對,可是再無觸電感覺,反而昇華至老朋友關係:「個節目喺舒服狀態去拍,唔會有芥蒂,如果有觸電感覺就唔會分開真係冇。(冇一絲留戀?)分開係成熟嘅決定,經過深思熟慮,依家保持朋友關係可以好好相處。(身邊人有冇催你拍拖?)自己好宅,朋友叫我出街識新朋友,但我又唔想,平時返工扮靚已經好攰,個男仔係就會出現我唔會去相睇,對自己仲有信心,愈刻意搵愈唔會搵到,反而突然之間就會遇到,一見鍾情都可能會。(主動出擊?)唔會一見只會係有好感,會等個男仔主動開口囉!」

場地:HOKO Farm




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!