網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月21日 星期二

《我和星星有個約會》:出「蕉」冧粉絲!馮盈盈街市撻朵冇價講 __,來追星星的你,星星,馮盈盈,

大家快啲去片!東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》最新一集有網友至愛嘅「敢言女神」馮盈盈(FYY)!大家都玩過IQ題:「黃太教整蓮蓉包、『清浸磨』就 ...


大家快啲去片!


東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》最新一集有網友至愛嘅「敢言女神」馮盈盈(FYY)!大家都玩過IQ題:「黃太教整蓮蓉包、『清浸磨』就教叉燒包」,咁營養學出身嘅FYY又教啲咩?!登登登櫈!係健康又好味嘅「無麵粉班戟」呀!

今次FYY聯同兩位Fans Freeman同阿彭一齊整Cake,事前親身去街市買食材,一向口齒伶俐嘅FYY出盡牙力講價,買雞蛋對住街市阿哥放電又死𦧲,最終成功平咗……四毫子!好波!買蕉嗰陣FYY繼續發功,仲撻朵話自己係2016年港姐冠軍,可惜街市阿姐企硬冇面畀,港姐冠軍都講價失敗!慘慘豬!

之後FYY聯同兩位Fans去到Party Room,口水多過浪花嘅FYY繼續冇停過口,整Cake過程相當歡樂!想知佢哋當日有咩事發生,咁就快啲去片




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!