掃呢頁CODE去手機

2019年5月1日 星期三

黃心美爆老竇曾偷食? __,黃心美,

黃心美爆老竇曾偷食?

黃心美爆老竇曾偷食?黃心穎「偷食」事件後避走洛杉磯,胞姐黃心美及黃心妙等的社交網,全被網民洗版式鬧爆直斥「教妹無方」外,更連父親黃沛霖也受牽連!黃心美 ...


黃心穎「偷食」事件後避走洛杉磯,胞姐黃心美及黃心妙等的社交網,全被網民洗版式鬧爆直斥「教妹無方」外,更連父親黃沛霖也受牽連!黃心美昔日受訪的訪問被網民翻出,訪問中她自言曾離婚,甚麼也沒有怕,認為工作比愛情更重要,更指:「父親同天下男人一樣,都有唔專一嘅時候,多年來媽咪做咗我嘅反面教材,我其實唔知道嗰時我媽咪唔離開,係因為唔捨得我哋四姊妹,定係因佢冇能力養活自己,所以我窮盡一生都唔要似佢,我諗我同媽咪行緊一條好相反嘅路。」

網民指訪問內容是談及其任中醫的父親疑似曾出軌,心美亦表示:「要成為獨立的女人,經濟和心靈都要獨立,又指堅持工作,因為在一段婚姻關係中,能夠養活自己先有Say!」






鍾意就快D Share啦!