掃呢頁CODE去手機

2019年5月5日 星期日

陳玉蓮:陳玉蓮凌亂美拉頭馬 蔡雪瑩孖老公晒恩愛 __,蔡雪瑩,陳玉蓮,

雖然今日落雨,但冇阻一眾藝人入馬場嘅心情。藝人陳玉蓮與馬德鐘今日分別都有入沙田馬場,支持有份嘅愛駒「快樂實在」,可惜愛駒唔爭氣喺第六場跑第7。不過,陳 ...


雖然今日落雨,但冇阻一眾藝人入馬場嘅心情。


藝人陳玉蓮與馬德鐘今日分別都有入沙田馬場,支持有份嘅愛駒「快樂實在」,可惜愛駒唔爭氣喺第六場跑第7。不過,陳玉蓮勝在朋友多,去到第八場好友伍燕梅嘅「萬事叻」成為大贏家,孖住伍燕梅拉頭馬及頒獎,總算冇空手而回!

而前無綫新聞主播蔡雪瑩亦有陪老公朱威霖(William)入場觀看賽事,今日雖然天公不造美落咗成日雨,但係冇阻蔡雪瑩入馬場嘅心情,扮到靚一靚入場,非常Sharp醒,全程化身小鳥依人黐實老公,大晒恩愛。蔡雪瑩自爆中咗位置Q,收咗211蚊!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!