掃呢頁CODE去手機

2019年5月24日 星期五

佘詩曼:紅色一撻心口生上頸 佘詩曼硬撐出活動 __,佘詩曼,

陰公豬!自從火熱宮鬥劇《延禧攻略》播出後,藝人佘詩曼喺內地嘅人氣爆升,尋日佢喺上海出席活動,着住印花連身裙優雅現身,全程笑容不斷大晒親民,不過細心啲睇 ...


陰公豬!


自從火熱宮鬥劇《延禧攻略》播出後,藝人佘詩曼喺內地嘅人氣爆升,尋日佢喺上海出席活動,着住印花連身裙優雅現身,全程笑容不斷大晒親民,不過細心啲睇發現,佢心口明顯有一大撻紅印,範圍大到連頸部都有,情況非常嚴重!

活動先喺室內舉行,見阿佘分別攞住兩個蛋糕影相,應該係大會提早為本月28日生日嘅佢慶祝,當時阿佘心口未有紅印,但係去到露天地方時,唔知係天氣太熱定係受到乜嘢刺激,疑似皮膚敏感出紅疹,仲愈嚟愈大撻,真係睇見都覺得痕,不過佢完全冇理過,面上一直都係掛住笑容,表現非常專業!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!