掃呢頁CODE去手機

2019年5月31日 星期五

與林峯母子情默契十足 苑瓊丹「爆肚」谷笑料被吊冇有怕 __,林峯,苑瓊丹,

與林峯母子情默契十足苑瓊丹「爆肚」谷笑料被吊冇有怕31分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入由林峯、蔡卓妍、方中信領銜主演的年度超級網 ...


  • 與林峯母子情默契十足 苑瓊丹「爆肚」谷笑料被吊冇有怕
  • 31分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


由林峯、蔡卓妍、方中信領銜主演的年度超級網劇《PTU機動部隊》正於「黃Viu煲劇平台」熱播,劇情進入「大直路」高潮迭起,除了林峯、蔡卓妍與張繼聰的感情瓜葛備受關注外,PTU遇到的案件亦越來越棘手,不過再緊湊的故事,都需要一點「緩衝」,當中飾演林峯「爛賭」母親的苑瓊丹(苑仔),在戲裡不乏惹笑「爆肚」,成功為全劇帶來喜感。

私伙打造爛賭look

擅演喜劇的苑仔,在《PTU機動部隊》中再次發揮喜感本色,飾演林峯「爛賭」母親,性格樂天、玩世不恭,二人母子情戲份既搞笑又煸情,其中苑仔更不時「爆肚」兼開「黃腔」,對此苑仔表示:「我都唔記得有講過『黃色笑話』,成日都『爆肚』。今次合作班底、導演都好熟,佢哋好放手畀我去改、去做,導演有時仲會打電話給我,話聽日場戲想諗諗有咩搞,務求每場戲都有精彩嘅部分,好多謝大家對我信任。」除了對白之外,苑仔透露為配合「爛賭」造型,她亦出動私伙耳環,她說:「劇中我戴住隻關刀耳環,賭錢嘅時候就劈劈劈,呢隻玉造關刀耳環,係我開拍前特登花了五千蚊買回來,呢隻關刀耳環由一千蚊到五千蚊都有得賣,我有朋友話隻耳環用來拍戲,唔需要買太貴,幾百蚊買隻就得,不過我對自己係有要求,所以買咗最貴嗰隻。」

無懼吊高親身上陣

提到與林峯的母子情默契十足,苑仔表示曾跟林峯在內地合作拍劇,日對夜對,私下已經很熟,今次飾演母子,合作上難免會較流暢,問到除了林峯外,苑仔是否跟不少小生演過母子?她表示:「除了林峯,黃宗澤都演過我個仔,我亦有同馬國明合作過,其實好多小生都有合作過,好似羅嘉良、黎耀祥、張家輝,不過我做人阿媽都係近幾年嘅事,我曾經都做過黃子華女友,但後來拍《男親女愛》就做咗佢個長輩角色『仙姐』。」此外,《PTU機動部隊》中有一幕講述黑幫為威脅林峯, 綁架苑仔用吊車把她吊在十層樓高半空,雖然驚險,但拍攝期間苑仔堅持親自上陣,事後她表示:「而家嘅威吔好似麻繩咁粗,唔會驚,加上幕後工作人員同我好熟,唔會整蠱我,我都好放心拍攝呢場戲。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有預到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!