掃呢頁CODE去手機

2019年5月8日 星期三

田蕊妮:自問頂唔到心穎!阿田:因為做唔到佢啲... __,田蕊妮,阿田,黃心穎,

阿田身為視后,點解佢話頂唔到心穎個角色?視后田蕊妮晚上現身電視城,參與節目《娛樂大家》錄影。談到無綫重拍《法政先鋒IV》,正物色人選取代黃心穎,阿田謂 ...


阿田身為視后,點解佢話頂唔到心穎個角色?


視后田蕊妮晚上現身電視城,參與節目《娛樂大家》錄影。談到無綫重拍《法政先鋒IV》,正物色人選取代黃心穎,阿田謂:「公司冇叫我頂,但相信我『頂』唔到心穎嘅,因做唔到佢啲角色。(商演登台呢?)搵錢冇所謂,但要睇公司安排。」

因為節目要參與玩遊戲,她笑謂:「我容易被騙,花名叫『阿豬』,唔夠醒目,但如果朋友笑我笑得耐會嬲。我好易將氣氛搞到熾熱同尷尬,不過又唔會嬲朋友嬲得好耐嘅。」

近期忙於宣傳新歌的她,母親節前夕借用張敬軒的餐廳,與粉絲舉行抱抱會:「名額已滿,歡迎佢哋帶同媽媽着靚靚咁出席,會畀機會佢哋分享同母親最難忘及感動嘅事。我都好眼淺,驚到時會喊,要按捺住。」她又透露正計劃舉行演唱會,但詳情要稍後才公布。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!