網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月28日 星期二

楊冪:楊冪出名筷子腳 旗下靚女「美腿」如雲 __,楊冪,

喂!好多靚女呀!內地藝人楊冪出名樣靚身材正,一雙無敵筷子腳都經常成為焦點!就連佢自組工作室後,旗下嘅靚女都同佢一樣,個個都有一雙長腿,可以話係「腿精工 ...


喂!好多靚女呀!


內地藝人楊冪出名樣靚身材正,一雙無敵筷子腳都經常成為焦點!就連佢自組工作室後,旗下嘅靚女都同佢一樣,個個都有一雙長腿,可以話係「腿精工廠」!

新疆美女迪麗熱巴拍《三生三世十里桃花》爆紅,佢唔止有靚樣,佢一對美腿同楊冪都有得揮!《三》仲捧紅埋兩位靚女,一位係祝緒丹,佢喺《倚天屠龍記》飾演新版周芷若,平時佢都好鍾意晒吓美腿,青春有活力;另外一位就係黃夢瑩,今年29歲同樣係有一雙美腿!

除咗迪麗熱巴外,仲有一位新疆美女,就係代斯喇!佢個樣比較成熟,係一個知性美女!最後一位,就係1995年出生嘅葛施敏,靚樣同長腿佢都有,就係未有代表作,要努力啲先得喇!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!