掃呢頁CODE去手機

2019年5月4日 星期六

《我和星星有個約會》:同粉絲旺角拍拖!陳家樂神之手夾公仔冧女 __,來追星星的你,星星,陳家樂,

暖男陳家樂拍拖記!東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》,最新一集請嚟暖男陳家樂,幫傾慕佢已久嘅粉絲Karmen(卡門)完成心願拍一日拖!家樂化身「三 ...


暖男陳家樂拍拖記!


東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》,最新一集請嚟暖男陳家樂,幫傾慕佢已久嘅粉絲Karmen(卡門)完成心願拍一日拖!家樂化身「三陪男友」帶卡門去旺角Dating,上演一幕「男神旺角卡門Dating記」!

兩口子吃喝玩樂樣樣齊!先嚟到旺角去掃街陪食,雞蛋仔一到手,兩個人就急住互餵,簡直當身邊啲人冇到,周街放閃光彈!家樂再「陪夾」,帶卡門去夾公仔,用「神之手」夾公仔博伊人一笑,胸有成竹嘅家樂就話冇難度,但事實佢嘅功力又有幾多?最後家樂一於「陪買」,同「女友」Shopping勁開心。

想知佢哋仲有啲咩Sweet爆互動,就即刻撳上面條片嚟睇喇喂!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!