網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月30日 星期四

【升呢做老闆唔夠一年】退股甜品店 羅鈞滿:做生意係好困難 __,羅鈞滿,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入羅鈞滿因醉駕、溝女偷食、影裙底等事件而形象破產,16年底宣布同無綫解約,外闖發展嘅佢,於18年8月同朋 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


羅鈞滿因醉駕、溝女偷食、影裙底等事件而形象破產,16年底宣布同無綫解約,外闖發展嘅佢,於18年8月同朋友夾份開甜品店,升呢做老闆。佢接受蓋世寶訪問時,問到甜品店生意點嘅時候,佢竟然話:「生意好嗎?你應該係講緊我嘅甜品店,我一直都無對外公布,其實我已經離開咗甜品店。所以你話訪問想喺甜品店做,其實我唔好意思咁樣交代,因為可能拍檔之間理念上有啲分別,一啲我覺得好好嘅員工,但拍檔可能覺得唔係好好,佢哋想換過晒一批新員工,我覺得無理由咁樣嘅,又覺得既然係咁,不如和平分手,無錢銀問題,無其他問題,即係大家仲有保持聯絡,仲有一齊工作,只不過呢方面大家嘅意見不合,我覺得咁就算啦。我都試過同朋友喺生意上有不同類型嘅合作,有啲而家繼續做得好好,有啲可能大家意見不合,我覺得無問題嘅,又唔係鬧交。」做生意係咪好困難?佢答:「我覺得做生意係好困難,尤其今次算係我第二次同飲食有關,其實係唔容易,始終無得同台灣比較。喺台灣可能租金,甚至人工都比較低,尤其是租金方面,如果要成件事收支平衡,好大機會係要將成本轉嫁到消費者身上,變咗競爭性就唔夠高,所以我覺得整件事的確唔容易。反而未離開TVB之前,同一啲幕後同事合組製作公司,專門負責台燈聲置景方面,直至而家仍然有做,我諗都做咗五、六年,可能兩個後生仔咩嘢都親力親為,成件事又唔同,可能就係因為成本控制比較容易,唔需要牽涉好多租金方面嘅問題,變咗容易去處理。」

無做甜品店,蓋世寶問羅鈞滿而家做緊咩嘢?佢話:「稍後會返國內拍兩套電影,一套網絡電影,一套院線電影,網絡電影可以首次做男一,終於喺國內有機會,其實都好迷惘,因為而家無簽經理人,其實係靠自己誤打誤撞,靠一啲關係,或者靠以前曾經合作嘅朋友,佢哋返國內發展,然後會搵你演戲,但可能只得一場戲,或者得三、四句對白,你都要去做。對我嚟講,離開TVB之後基本上係一個新人,坦白講,喺香港電影圈我係一個新人,人哋唔識你,我要點樣俾人認識呢?當然要好似以前喺TVB咁樣,每樣嘢都去試,一句對白又做,無對白又做。去到國內亦一樣,可能南方廣東話語系嘅地方會比較認識,但去到北邊就未必認識你,變咗同樣都要試,每件事都唔介意去做。同埋要開始多啲講普通話,之前好多時都可以配音,但今次要現場收音,我就話好啦,我諗起好多香港小姐其實唔識中文字,我見到佢哋啲劇本會寫拼音,我諗佢哋都得,我都一定要做得到,所以就叫對方早啲俾劇本我,其實正常溝通無問題,係驚一啲特別字詞發音唔準,影響成個進度就唔得啦。都好嘅,順便可以多啲練習普通話,我諗發展都會好啲嘅。」

策劃:肥A

攝錄:黃志明、蕭敬漁

蓋世寶髮型及化妝:毛毛@嫁妝

羅鈞滿髮型:Rocky @ VULCAN 黨

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!