網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月23日 星期四

胡杏兒:佗巨肚行超市!胡杏兒胃口大開雙眼發光 __,胡杏兒,

佗B胃口大開呀!現時佗緊第二胎嘅胡杏兒專心養胎,佢喺微博上載一段Vlog,同大家分享佢嘅懷孕日記!佢話其實好鍾意行超市,一有時間就會行,會揀選新鮮、健 ...


佗B胃口大開呀!


現時佗緊第二胎嘅胡杏兒專心養胎,佢喺微博上載一段Vlog,同大家分享佢嘅懷孕日記!佢話其實好鍾意行超市,一有時間就會行,會揀選新鮮、健康同有機嘅食物!當佢見到士多啤梨時,即時想起囝囝Brendan,因為係佢最鍾意食嘅嘢,不過應該都唔夠佢犀利!

當杏兒去到熟食位置時雙眼發光,忍唔住嘩嘩聲:「這是我的天堂呀!」不過最後佢竟然咩都冇買?原來係因為太多嘢買,等拍完片後佢先走去掃貨!片中嘅佢腹大便便,網民又大讚佢普通話講得好呀!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!