掃呢頁CODE去手機

2019年5月23日 星期四

陳凱琳:陳凱琳收藏囝囝頭髮 鄭嘉穎:使唔使呀? __,鄭嘉穎,陳凱琳,

初為人母嘅陳凱琳,指囝囝乖巧就已經係最好嘅禮物。藝人陳凱琳(Grace)現身手袋活動,即場親手為幾位粉絲印製皮革卡片套,陳凱琳表示喜歡做些個人化的禮物 ...


初為人母嘅陳凱琳,指囝囝乖巧就已經係最好嘅禮物。


藝人陳凱琳(Grace)現身手袋活動,即場親手為幾位粉絲印製皮革卡片套,陳凱琳表示喜歡做些個人化的禮物,感覺較特別,將來亦可考慮做給老公鄭嘉穎和兒子,她說:「不過朋友已經送咗Mommy's boy 和Daddy's little king字樣tee畀我哋,一日我着,一日老公着,輪住着。」提到剛過去的母親節,是她第一個母親節,只簡單在家食飯慶祝,她說BB還細,不方便帶出街,以免BB哭鬧時騷擾到人,她說:「BB滿三個月,開始定性。(嘉穎送禮物畀你?)冇,簡單屋企食餐飯,已好滿足,母親節應該仔送禮物畀我,佢好乖已經係禮物。(計劃定慶祝嘉穎第一個父親節?)好彩冇叫佢送母親節禮物咋,如果唔係要送番父親節禮物畀佢,叫個仔再乖啲當係禮物。」她說今日請髮型師替兒子剪第一次頭髮,並把兒子的第一束收藏,她說嘉穎也取笑她:「使唔使呀?」Grace透露亦已珍藏了BB的臍帶和腳印仔等。

而擔任司儀的歌手林奕匡太太李靄璣,身上的tube dress不慎下滑,露出內裏的nude bra成為亮點。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!