掃呢頁CODE去手機

2019年5月8日 星期三

陳志健:慘死背後!陳志健爆惠英紅窩心親手加血漿 __,惠英紅,陳志健,

陳志健喺劇中死喺惠英紅槍下,不過現實中紅姐就勁好!無綫劇集《鐵探》今個星期五播映大結局,劇情正式進入白熱化,惠英紅飾演的MadamMan,不單先後害死 ...


陳志健喺劇中死喺惠英紅槍下,不過現實中紅姐就勁好!


無綫劇集《鐵探》今個星期五播映大結局,劇情正式進入白熱化,惠英紅飾演的Madam Man,不單先後害死兩個仔,殺得性起的她,在昨晚劇情中繼續大開殺戒,Bingo(姜皓文飾)和伍Sir(陳志健Otto飾),亦因她而死於亂槍之下。

劇中身為紅姐忠僕的Otto,臨死前終於棄暗投明,而Otto這場「陣亡」戲,紅姐事前給予他一個暖心小貼士,令他感動不已。他說:「自己中槍倒地嗰幕,紅姐綵排時提醒我落地嗰刻,記住要將手袖位拉出,等落地唔會磨損手掌;又提我中槍後,打穿心臟嘅反應,係先表現呼吸困難,再斷氣。到我中槍倒地後,紅姐仲親手幫我加血漿。其實佢有好多嘢要兼顧,但都有留意到對手每個細微位,所以真係好感謝佢。」

而該場重頭戲,Otto透露其實有不少人中暑,事關拍前下大雨,轉頭出猛太陽,水氣蒸上時感覺有40度高溫,他和姜晧文又剛通宵拍完另一組劇,面對高溫,Otto一面講對白一面感覺已怪怪:「拍完嗰場,唔少人都感覺頭暈,有輕微中暑徵狀。但大家好專業,一心諗住做好件事,特別紅姐同姜皓文仲要講一大段對白加動作戲,最終都順利完成,大家都好滿意。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!